سلام! 

حالتون چطوره؟ من نسبتا خوبم، و نسبتا بد :)

مدت زیادی ننوشتم. متاسفم از این بابت. فکر می‌کنم بخشی از زنده بودنم را از دست دادم. وقتی می‌نوشتم هم فکر می‌کردم وقتی که برای کار واجب‌تری است را دارم هدر می‌دهم. آدم ساده‌ای هستم و اشتباه زیاد می‌کنم. 

در حال حاضر فقط یک کانال دارم برای تکه‌های تمرین سنتور که آدرسش این است:

https://t.me/+bh-YzJcAk0FlYjc0

قرار است وبلاگ دیگری یا کانالی هم داشته باشم که بیشتر روزانه‌نویسی کنم. از آنجا که شخصی‌تر می‌شود نمی‌توانم برای همه باز بگذارمش. فکر می‌کنم در آنصورت کلمه‌هایم بند می‌آیند، حداقل در ابتدای کار. اما اگر دوست داشتید برایم یک راه ارتباط از خودتان بگذارید. 

دوست داشتم اینجا بنویسم اما پنل و هر قسمتی از پنل حدودا چند دقیقه طول می‌کشد تا باز شود و کارکردن با آن خیلی زمان گیر شده. این تنها دلیل اینجا ننوشتن نیست. نمی‌خواهم با این قالبی که اینجا از من دیده‌اید ادامه دهم. حالا مگر چه دیده‌اید؟ :) نمی‌دانم. ظاهراً دارم پوست می‌اندازم. آدم جدیدی که نیستم. آدم قبلی را هم خیلی دوست دارم هنوز. پس بدانید که حتی از همین آشنای دیرینم هم دارم فرار می‌کنم. کلمه‌هایم که پیدا شدند، پنل اگر راه افتاد، جویبارها که از کوه‌ها سرازیر شدند، نزدیک‌تر که شدم به خانه و جایی که قرار بگیرم، مطمئن هستم که دوباره در کنار هم جمع می‌شویم.